tirsdag 23. april 2019

Drømmepåsken


Jeg er langt fra den eneste som bruker betegnelsen "drømmepåske" om årets utgave, og markedet for skrytebilder fra årets ferie på fjellet er trolig også mettet. Likevel "bare må" jeg få dokumentert for ettertiden hvilken historiske strålende påske det ble på Sjusjøen for oss. På toppen av det hele bragte den 250 km inn på treningskontoen fordelt på 13 økter i løpet av 9 dager.

Påsken ble innledet med 30 km skøyting i Sjusjøen Fri.
Kanebolletur til brannhytta på Natrudstilen er helt obligatorisk sommer som vinter for oss.
Vi koser oss i drømmeland
Ikke helt uvanlig at jeg treffer på Kjell Arild ved Fjellelva - selv uten startnummer...
Påskestemning på bommen på Storåsen.
Til Elgåsen til fots med Bjørg.
Treningskamerat Bøddi kom på besøk. 
Ingen kø ved Midtfjellkoia for oss gutta som er oppe på morran.
Syrefest i Monsterbakken påskeaften er også en del mitt påskerituale.
Jeg fikk gullmedalje av Martin og mer til av Simen.


1. påskedag var den eneste dagen med gråvær og litt regn i lufta,
men verken jeg eller klubbkamerat Even lot oss stoppe av det på Sjusjøfjellet. 
Ikke noe å si på løypene på Lunkefjell selv i regnvær. 
Takk for nå Sjusjøen - vi er snart tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar