onsdag 18. november 2009

I gang i Stangehallen

Bildet: Nils Erling M yppet seg på den siste 200 meteren foran to lettbente unggutter - og to lettbente (?) og ikke fullt så unge gutter. Foto: Kjell-Petter Ellingsbø.

I kveld ble høstens andre økt i Stangehallen unnagjort med liv og lyst. Førsta økta for fjorten dager siden ble kjørt alene, så dette var innendørssesongens første sosiale kvalitetstrening for mitt vedkommende. Dårlig oppmøte i veteranklubben foreløpig. Bjørn T, Stein W, Ole Peter B og jeg tok den faste runden ute. I tillegg var Oddbjørg H, Marie Lovise S og Margrethe B på plass. Ole P og jeg fikk ungdommelig selskap av to meget spreke tiåringer. Petter (Myhr) og Petter (Ellingsbø) var med fedrene i hallen og imponerte med både fart og utholdenhet. Ja, det ble rene fartsleken på siste halvdel av pyramiden som bestod av 200+400+600+800+1000+800+600+400+200 m. I alt 5 km i 3.40 fart og pauser halvparten av dragene.

Det gikk overraskende lett i dag og jeg hadde en herlig lyst til å leke litt med farten. Tar det som et tegn på at jeg ikke var nedi kjellertrappa en gang på Jessheim for tre dager siden. Har også lovet meg selv å drive litt lystbetont trening etter innfallsmetoden et par uker nå, etter måneder med målrettet martontrening. Stangehallen blir nok som melkereklamen denne vinteren også: "Bare må ha det!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar