fredag 5. juli 2019

Hvor ble Bakkerolfen av?



Vinteren og våren 2019 ble året da Bakkerolfen forsvant helt fra "mediebildet". Ikke fordi det ikke har skjedd noe spesielt - men paradoksalt nok fordi det har skjedd uvanlig mye (unntatt på konkurransefronten) slik at det ikke har blitt tid til å oppdatere "mitt varemerke". Som kjent for de fleste har også bloggeren og egoisten blitt team-medlem som også krever at jeg bidrar. Mine trenings- og konkurranse-rapporter er derfor blitt lagt ut på Team 55+ sin facebookside i stedet.

For at det likevel ikke skal være noen tvil om at Bakkkerolfen lever i beste velgående, har jeg  kopiert inn linker i kronologisk rekkefølge til noen av vårens begivenheter som har skjedd siden forrige innlegg fra Sentrumsløpet for over to måneder siden.

Hovedgrunnen til at jeg har konkurrert uvanlig lite er forøvrig at jeg for tiden er godt i gang med mitt første ordentlige maratonprogram noen gang - nemlig "Marius Bakken's The 100 Day Marathon Plan". Erfaringene fra første halvdel av programmet er lagt ut her (forbeholdt Kondis-medlemmer): Bakken tester Bakkens maratonplan

Mandag 20 mai: Elverumtrimmen 2.løp 
Tørste fettere etter en av årets få dueller.
Lørdag 25. mai: Langtur i Stavåsen
Stavåsdammen - Stavåsens perle.

Fredag 01. juni: Løpetur med Therese Johaug
Starstruck?
A Therese og je? 
På treningstur i Lillehammers gater (Foto: Bjørg Enger)
Midt mellom den gørspreke og halvfete (?)  utenfor Østlendingen. (Foto: Jan Morten Frengstad/Østlendingen)

Stedvis omtrentlig terrengløping i BB-løpet.  (Foto: Stien Arne Negård/Kondis)

Lørdag 15. juni: Birkebeinerløpet
I sola med Kristin og Vidar etter BB-løpet. (Foto: Frode Monsen/Sportsmanden) 
Søndag 23. juli: H3 Hamar Hoka Maraton
I godt selskap ut fra start på Stortorvet på Hamar. (Foto: Eivind Flensborg/EF Sportsfoto)
Tommel opp i 41 km (!) under H3 HH Maraton. (Foto: Heidi Syversen)

Søndag 30. juni: Ti-toppers-tur på Sjusjøen
Jeg avsluttet en begivenhetsrik juni på topp med dagens med 10. og siste topp - Natrudstilen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar