tirsdag 29. desember 2009

Romjulsdrøm


Jeg er vel slett ikke den eneste her i verden som har supre skiforhold om dagen, men mer fantastiske kulisser enn det var på turen på Sjusjøen 5. juledag skal en lete lenge etter. Aldri har jeg vel hatt en god følelse av å bevege meg sakte på ski. Den 25 km lange runden tok nemlig akkurat to og en halv time, og skøyteskiene gled så dårlig i den tråe nysnøen at jeg måtte gå diagonalgang i motbakkene på siste halvdel av turen. Jeg glemte også helt den kraftløse venstrearmen og bare nøt omgivelsene. Her er noen få av mine synsinntrykk foreviget på runden Sjusjøen-Midtfjellet-Gjestbuåsen-Elgåsen-Nordseter-Sjusjøen.

Fru Bjørg på tur over Fjellelva.


Noen flere som får lyst til å gå på ski?


Sol ute, sol inne, sol i sinnet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar