onsdag 12. april 2017

Hipp, hurra for Jan Erik!

I dag skriver vi 12. april 2017 og fetter Jan Erik er 60 år - tro det eller ei! Det er jo bare et tall i rekken, og jeg både håper og tror at mange lange løp gjenstår.

Selv om jeg ikke har like god kontroll på de første 30 som på de siste 30 årene, tror jeg med sikkerhet at jeg kan påstå at denne gutten ikke har vært i bedre forfatning enn nettopp i sitt 60. år - sin stygge ulykke i BB-rittet til tross!

Jeg "bøyer meg i hatten" og "tar av meg støvet" for måten du har taklet nedturene og kommet tilbake med hevet hode og smittende humør. Vi er vel ikke like som to dråper vann, men litt Bakken-stahet har vi nok til felles - i tillegg til felles besteforeldre og en meningsfull hobby....

Siden jeg ikke har tid til å skrive boka om våre felles opplevelser, spesielt de siste 20 årene, deler jeg noen opplevelser vi har hatt i dette millenniet visuelt så kan du bruke noe av pensjonisttilværelsen til å mimre - og finne ut når og hvor bildene er tatt.

PS! En oppdatering av fetter-duellen blir også offentliggjort i nær framtid. En trenger ikke  være spåmann for å gjette hvordan den vil bli mottatt litt  lenger borti gata!

Gratulerer med dagen, Jan Erik!
(Trykk på bildet for større utgave!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar