søndag 28. februar 2010

V for vinterferie


Selvportrett etter vinterferiens 11. og siste økt på Sjusjøen søndag. (Jeg glemte å vise V-tegnet, men det ble mange seire - over meg sjøl i løpet av denne drøye uka) Det ble ni feriedager helt etter min smak: Mye trening, krydret med et par konkurranser. Etter siste helgs kalde skimaraton i Trysil og et par kjølige turer hjemme, bar det til fjells og mye god trening. Med unntak av lørdagen som ble tilbrakt i snøkavet på Gardermoen i forbindelse med landsmøtet i Kondis, har det vært vær og forhold som har gjort det umulig ikke å tilbringe minst to-tre timer i trikoten. Vrkelig vinterferie med stor V!

Vinterferiens nøkkeltall:
Ski - klassisk: 11 t 30 min. - 162 km
Ski - fri: 3 t 30 min - 43 km
Løp: 4 t 30 min - 45 km
Totalt: 19 t 30 min - 250 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar