onsdag 7. november 2012

Mine første konkurranser

Jeg har alltid vært en lidenskapelig samler av resultatlister og utklipp fra arrangement jeg har vært med på, og i ledige stunder har jeg stor glede av å ta bla i "glemmeboka". I disse "agurknytt-tider" for Bakkerolfen vil jeg ta fram enkelte klipp fra min "idrettshistorie".

Jeg starter med et utklipp og en resultatlista hentet fra OL-året 1994 da jeg på høsten deltok i mine tre første kondisjons-arrangement. Starten på den sunne galskapen startet forresten i mars samme år da Kjell Arild og jeg for første gang tok turen til Sjusjøen for å kikke på de spreke birkebeinerne. Vi bestemte oss der og da for å gjennomføre Birken året etter. Som sagt, så gjort! Mer om den debuten ved en senere anledning.

Her har jeg sakset reportasjen i Østlendingen fra min aller første konkurranse i voksen alder, nemlig Finnskog Høsttriathlon 6. august 1994 samt resultatene for klasse menn 30-39 år i Elverumsløpet en uke senere, 13. august. Det er sikkert flere som kan mimre litt her? Min siste konkurranse den sesongen var forresten terrengløpet Kjerkevegmarsjen i Hof i slutten av august.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar